You are viewing benjeeluvr

Previous Entry | Next Entry

Sep. 10th, 2008

CWGOYA


Alright everyone, as some people know, I'm a huge Spunk Ransom(Rob Pattinson) fan, but there's something that really bugs me about him. He doesn't seem to care about like.. anything.. he only laughs when he talks about himself.. atleast, that's what i've seen...


A lot of Rob fans were pissed off when what's his name.. the host of the VMAs, cut Rob off, and this was Rob's response to it.

 


Then there's the Entertainment Weekly photoshoot. Here's where the self-obsessed Rob enters.

An interviewer talked to Rob about the cover of Entertainment weekly, and Rob asked if he really looked that  bad.. Obviously, he didn't think he looked all that bad.. But anyone with eyes can clearly see, that this picture is horrible!



Edward is suppose to be beautiful, and Bella is suppose to be the normal and not so beautiful. But with this picture, you would think that Bella was beautiful and Edward was.. ewww... I donno?

Comments

( 10 comments — Leave a comment )
21kyochan21
Sep. 21st, 2008 02:02 am (UTC)
Ello ^^
Well dude.. We have A DAMN LOT in common. But I really dislike the guy that is acting as Edward.. He isn't.... beautiful as Edward... And your right this picture just doesn't add up. He's a good actor and all but he just doesn't look the part.. Also he really is self absorbed... Which sucks. But everybody is in there own way. But if they would have just buttoned up the shirt not put on so much make up on Kristen and took a little off of Rob then it would have been a really good photo.. Oh and make his hands look cleaner.. His hands are really just... EWWW... in this photo... Well that was my long comment... I would like you to reply with what you think in action to what I thought... Well thank you ^^ BYE (sorry it was so long) ^^
benjeeluvr
Sep. 21st, 2008 03:02 am (UTC)
Re: Ello ^^
I love long comments. I actually had someone leave a comment to this post already, and they deleted it, but they made the mistake of posting it because i still got the message in my email, and lemme tell you, that fangirl got a piece of my mind haha.

I really don't mind Rob playing Edward, it was because of his role as Edward I actually picked up the book Twilight and started to read it.

Soon after reading the first 3 books, I was obsessed, but I still had to wait for BD. While waiting for it, I became a fangirl(sadly). Shortly after reading BD, I started to pay more attention to Rob, and soon found myself disliking him because of the way he is.

I'm not saying that I hate him, it's just the fact that he doesn't seem to care about anything.. except for himself that is..

Anyways... enough ranting lol. If you want to comment back to my.. story(lmao), feel free :D
benjeeluvr
Sep. 21st, 2008 03:04 am (UTC)
Re: Ello ^^
sorry, i forgot lol. Yes, it would be a much better picture if they took some make-up off of Kristen, made her look more like Bella is suppose to, and changed Rob's look completely...
21kyochan21
Sep. 21st, 2008 07:01 am (UTC)
Re: Ello ^^
Well also after reading the first book I was hooked. I couldn't stop... (I secretly have like 2 copies of Twilight) I'm a HUGE GIGANTIC fan.. First I was a Edward Fan then turned into a Jacob fan somewhat after that just stuck with Jasper. *dies* *revives* I started the series in 2006 I think... Maybe.. Ya.. Okay that's right. So it was hard to have to wait for the other books.

Anyways... Ya I don't hate him... In fact I LOVED him in Harry Potter. I was addicted to how he died.. (I cried when I watched the movie in the movie theater... I was looked at like a crazy person O_o;;;) I just dislike him in Twilight... Well that's just because I wanted Alex Pettyfer to act as Edward... Oh well. It took me a while to get use to the cast because before Stephenie Meyer changed her website. She had pictures who she thought she wanted people to act in the movie. [She also had photos of what peoples prom dresses were.] And the cast she had before was pretty dead on.. Kristen Stewart is really good at portraying Bella which is good. But the girl she wanted for Alice was PERFECT... The girl now is good but still not PERFECT.

Ya... MAKE UP CHANGES PEOPLE! I know this because I put make up on one of my friends. (Very Scene VERY CUTE AND COOL ^^) Anyways she was immediately very confident. O_O Weird... Well people also say that stardom can go to your head. So who knows.
benjeeluvr
Sep. 21st, 2008 04:16 pm (UTC)
Re: Ello ^^
I have two copies of BD lmao. I also started out as an Edward fan, then switched to Jacob, Then Switzerland, then.. for about a week I was an Emmett fan, and now I'm a Jasper fan. I can't stop it lol.

I only started to read Twilight when the movie was announced. I hadn't heard of it until then. It looked good, so i got the books :D

I also cried when Cedric died lol. When I was an Edward fan, I watched HP4, and I cried for like.. 2 hours when Cedric died because I pictured him as Edward haha.

Personally, I think he's great for Edward.. While reading the books, I actually saw him there. I don't even know who Alex Pettyfer is lol.. Sad, but true.

And yes, make-up does change everything. I won't even leave the house without make-up on lol.
21kyochan21
Sep. 21st, 2008 04:31 pm (UTC)
Re: Ello ^^
Ya I don't leave the house without ANY make up on.. It's either on or I'm late for school. I don't care if I'm late I'm putting it on.

Alex Pettyfer or as some of his fans like to call him Alex Prettyfer either way he looks A LOT like the Edward I pictured. But I'll forever be a Jasper fan...

By the way. I LOVE your display picture... Unfortunately I was a Ballet Dancer... I was pretty good now that I think about it. But anyways every time I went to class I was always like I wish I was some super natural creature thingy... It was odd. Because I was so different from all the other girls... I was also the oldest -_-""

My friend is a Emmett fan... It's funny because her boyfriend is A LOT like him. I called him Emmett once by accident. It was actually kind of funny. Well now I'm just ranting...

My friends laugh at me because I cried when that happened and now I'm saying I dislike him as Edward.. >...< oh well but yes make up makes a difference.
benjeeluvr
Sep. 21st, 2008 05:13 pm (UTC)
Re: Ello ^^
I get up early so i can put my make-up on haha.

And as i said.. I never heard of Alex until you mentioned him lol.

And thank you. I don't remember where I got my DP, but I used to be a dancer, and my favourite recital was for one of or dances, and the music was really creepy, and we all dressed up all scary like. It was amazing! haha

I'm reading a book series right now called Midnighters, and on the 3rd book of the paperback book, the guy looks like Jackson rathbone(the guy who's playing Jasper), and everytime i pick up the book, I think of Jasper lol. it's kind of wierd haha.

BTW, ranting is fun haha. I'm doing it right now :)
benjeeluvr
Sep. 21st, 2008 05:23 pm (UTC)
Re: Ello ^^
btw, I really really really like your DP haha
21kyochan21
Sep. 22nd, 2008 02:58 pm (UTC)
Re: Ello ^^
lol. I don't know where I got my DP either. ^^ I'm going to have to check out that series. The Midnighters I'm going to have check that out. I'm reading the Marked Series by P.C. Cast and Kristin Cast. It's really good well not as good Twilight but pretty interesting. The girl sort of reminds me of Bella. Normal but dates the most dreamest popular hottest guy in school.

And that is awesome you got to do a recital where it was all creepy. Our dance classes were all clean cut and beautiful. >...< it was very boring.

And yes ranting it fun. ^^
benjeeluvr
Sep. 22nd, 2008 05:19 pm (UTC)
Re: Ello ^^
my bestie is reading Marked.. she keeps trying to get me to read it, but I don't really want to.. I did read a book series, while waiting for BD, that was exactly like Twilight. It was called 'The Vampire Diaries', and it was amazing lol.

and sometimes you need boring, cause the next time you have fun, it will be better lol.
( 10 comments — Leave a comment )

Profile

CWGOYA
benjeeluvr
Nonyabussiness

Latest Month

October 2009
S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031